جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

تولید یک فیلم حادثه‌ای با چاشنی طنز

«پسر از من، دختر از تو» اوایل سال آینده کلید می‌خورد/ تدوین «من و فرشته» تمام شد

داوود موثقی*

داوود موثقی از کلید خوردن فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» در ژانر حادثه‌ای با چاشنی طنز به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در اوایل سال آینده خبر داد.

داوود موثقی، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت‌های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» هستم و قرار است اوایل سال آینده این فیلم را کلید بزنیم.

کارگردان «دعوت به شام» در ادامه افزود: در مقطعی مرتضی شایسته از ساخت این کار انصراف داده و هادی انباردار جایگزین وی شد اما با صحبت های مجدد، مرتضی شایسته تهیه کنندگی  این  کار را برعهده گرفته است و قرار است پروانه ساخت این کار نیز تمدید شود.

کارگردان «خواستگار محترم» در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری نیز، اظهار داشت: همه لوکیشن های کار در تهران است و یک ماه هم زمان فیلمبرداری به طول می انجامد.

کارگردان «بله برون» در ادامه مورد بازیگران و عوامل پشت صحنه کار نیز، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول مذاکره با عوامل پشت و جلوی دوربین هستیم و به محض قطعی شدن اسامی آنها را به زودی اعلام خواهیم کرد.

کارگردان «کلید ازدواج» در ادامه در مورد ویژگی های این کار نیز، اظهار داشت: این فیلم کارناوالی از بازیگران سینما است و نسبت به کارهای گذشته ام، بسیار متفاوت است.

بنابراین گزارش،  «پسر از من، دختر از تو» فیلمی حادثه ای با چاشنی کمیک است. این فیلم قصه یک دختر و پسر جوان سارق را روایت می کند که به صورت اتفاقی قصد سرقت از یک گاوصندوق دارند.

داوود موثقی در پایان این گفت وگو، اظهار داشت: به تازگی تدوین فیلم سینمایی «من و فرشته» را به تهیه کننده حبیب الهیاری به پایان رسانده ام و پروانه نمایش این کار نیز صادر شده است.

بنابراین گزارش، داوود موثقی فیلم های خواستگار محترم، جدا افتاده، بله برون، دعوت به شام، کلید ازدواج، ضربه آخر، اختاپوس را کارگردانی کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.